Conform de WBP informeren wij u dat uw persoonsgegevens in onze webshop automatisch worden vastgelegd in een electronische database en noodzakelijk zijn voor uitelevering van uw bestelling, bestelhistorie maar ook vanwege onze plicht voor het voeren van een deugdelijke boekhouding.
Uw gegevens zullen wij nooit aan derden verstrekken, niet voor marketing of andere doeleinden tenzij dat u heeft aangegeven dat toegestaan is of in opdracht van formeel gerechtelijk bevel.
Dit met uitzondering van verzoeken voor een klantbeoordelingen die uitgevoerd worden door de feedbackcompany, een onderneming die u automatisch zal benaderen nadat u een bestelling heeft geplaatst, uiteraard hoeft u hier op te reageren.
Je kan je persoonlijke gegevens bij ons laten wijzigen op basis van het correctierecht. Het is mogelijk om te achterhalen welke persoonlijke gegevens bij ons bekend zijn en waar ze precies voor gebruikt worden. Onvolledige of onjuiste informatie kan op deze manier worden hersteld of verwijderd. Het is mogelijk je te beroepen op het recht van verzet. Dit houdt in dat je als betrokkene of gemachtigde een verzoek kan doen tot beëindiging van de gegevensverwerking. Je dient dit te doen door een brief voorzien van een kopie van een geldig legitimatiebewijs te sturen naar onze klantenservice.
Tevens zijn zowel procedureel als technisch, zo veel mogelijk maatregelen genomen ter voorkoming van misbruik van uw gegevens omdat wij privacy net zo belangrijk vinden als U.
Op afspraak is dit mogelijk op ons adres, wijzigingen zijn dan evt nog mogelijk zover dit mogelijk is, bijvoorbeeld als gevolg van voorraadstanden. Daarnaast kunt u kiezen voor "Pakje Gemak" via PostNL waardoor u uw pakket kunt afhalen bij een postkantoor of postagentschap van uw keuze.
In principe de volgende werkdag, ook op zaterdag (niet op maandag). Wij doen ons uiterste best onze site zo actueel mogelijk te houden, wat niet op voorraad is, kan niet besteld worden (tenzij in overleg) . Daardoor zijn wij erg snel met onze levertijden. Elke bestelling die voor 17:00 is besteld en betaald (zichtbaar voor ons), wordt dezelfde dag nog verzonden via POSTNL.
U heeft uw bestelling dan normaal gesoproken al de volgende werkdag in huis ( PostNL bezorgd ook op zaterdag).
Onze klachtenprocedure is heel simpel, stuur ons een mail en wij komen binnen 48 uur met een antwoord of een oplossing. Graag de volgende gegevens vermelden:
U krijgt van ons dan een ontvangstbevestiging en binnen 14 dagen een schriftelijk antwoord (per email). Indien u vervolgens niet tevreden bent met het antwoord of oplossing van uw klacht, kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencomissie voor consumentenzaken conform de richtlijnen van ons keurmerk. Uiteraard zouden wij het waarderen dat u ons in voorkomend geval hier van op de hoogte stelt.
Meer informatie over de geschillencomissie, De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken bestaat sinds 1970 en is dé organisatie in Nederland voor het beoordelen van consumentenklachten. SGC heeft op dit moment 53 geschillencommissies die klachten over verschillende onderwerpen behandelen.
De garantie op onze producten is conform de Nederlandse Wet en tenzij anders aangegeven, gebaseerd op de standaard fabrieksgarantie van onze fabrikanten (varieert tussen 1 & 2jaar).
Wij accepteren;
Zodra u gaat betalen zijn alle online betalingen en uw (kaart) gegevens automatisch beveiligd dmv HTTPS conform wettelijke eisen.
Andere algemene vragen FAQ? mail of bel gerust.
© 2025 www.obspro.nl - Powered by Shoppagina.nl