Muv brievenbuspakketjes worden alle onze pakketTen verzonden met POSTNL waarbij de aflevering in principe de volgende werkdag is. U kunt uW pakket altijd traceren met behulp van de track & trace code die wij u toezenden per email, nadat het pakket is aan geboden aan POSTNL.
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom u uw aankoop wilt retourneren, met als gevolg dat de methodiek en eventuele kosten verschillend zijn, hieronder geven wij aan hoe u in voorkomend geval dient te handelen.
Reden 1 / Methode A (DEFECT UIT DE DOOS) : (kosten zijn voor onze rekening)
Na ontvangst van uw product blijkt u product defect te zijn, beschadigd of niet compleet te zijn.
Neem dan direct na ontvangst contact met ons op, wij zullen u dan een RMA nummer sturen en een label voor kostenloze retourzending zodat u het product alleen maar hoeft in te leveren op het postkantoor. Na ontvangst en controle van uw pakket sturen wij dezelfde dag een nieuw product.
Reden 2 / Methode B (REPARATIE) : (kosten NTB)
Na verloop van tijd is uw aankoop defect of vertoont storing.
Neem dan direct na constatering van defect contact met ons op, wij zullen u dan een RMA nummer sturen waarna u uw aankoop kunt versturen naar een door ons op te geven adres. Is uw product nog in garantie en de oorzaak is buiten uw schuld , dan is de reparatie uiteraard gratis en dragen wij er zorg voor dat uw product (of een vervangend product ) zo snel mogelijk weer in uw bezit is. In voorkomend geval zullen wij dan ook de verzendkosten crediteren die u evt heeft gemaakt voor het ter reparatie aanbieden.
Reden 3 / Methode C (HERZIENING): (retourkosten zijn voor de klant)
Het product is niet naar uw zin na ontvangst en u wilt gebruik maken van uw herzieningsrecht.
Neem binnen de gestelde termijn van 14 dagen na ontvangst van uw aankoop contact met ons op (Formulier,Email,RMA) of informeer ons schriftelijk dat u uw aankoop wilt herzien. Dit kan dus op minimaal drie manieren, eenvoudig vanuit uw account in de shop, onder retouren, mbv een email of door het volgende formulier in te vullen en aan ons op te sturen per email.
Zodra de retour melding door ons ontvangen, ontvangt u van ons een RMA nummer of een bevestiging per email. Vervolgens moet u uw aankoop retourneren aan ons winkeladres aan de Hoofdweg 72, 9422AK Smilde. De retourzending moet binnen 14 dagen bij ons zijn afgeleverd. Verzendkosten RETOURNEREN zijn dus voor u zelf.
TERUGBETALING AANKOOPBEDRAG BIJ GEBRUIK MAKEN VAN METHODE C, zijnde HERZIENING
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
LET OP en neem het volgende in acht: Uiteraard is het herzieningsrecht alleen van toepassing als de producten onbeschadigd, ongebruikt zijn en de verpakking in ordentelijke staat is. Verzegelde software mag niet worden geopend, anders vervalt het het herzieningsrecht automatisch. Het principe van thuis bekijken en herzien is gebaseerd op het feit dat u het product op dezelfde manier bekijkt als dat u dat zou doen in een fysieke winkel. Voldoet u aan deze voorwaarden dan betekent dit in de praktijk dat u in prinncipe altijd het volledige aankoopbedrag gecrediteerd krijgt. Uitzondering (maar nooit zonder overleg) zijn er als het product of de productverpakking (dus niet de verzenddoos) beschadigd, incompleet of zichtbaar gebruikt wordt teruggeleverd.
© 2024 www.obspro.nl - Powered by Shoppagina.nl